Ułatwienia dostępu

„Pedagogika porównawcza. Konteksty metodologiczne”

Szanowni Państwo,
zachęcamy do zapoznania się z monografią autorstwa Renaty Nowakowskiej-Siuty „Pedagogika porównawcza. Konteksty metodologiczne”, która ukazuje meta perspektywiczne sposoby prowadzenia badań porównawczych w pedagogice. Książka przybliża Czytelnikowi metodologię pedagogiki porównawczej prezentując zarówno tradycyjne ujęcia paradygmatyczne ale również inne, mniej znane koncepcie prowadzenia badań komparatystycznych. Choć nie jest podręcznikiem w klasycznym rozumieniu tego terminu, książka jest znakomitym przewodnikiem po metodologicznych zagadnieniach pedagogiki porównawczej zarówno dla specjalistów w tej subdyscyplinie nauk pedagogicznych jak i doktorantów i studentów.

Monografia ukaże się również  niebawem w języku angielskim w związku z realizacją zadań umowy nr rej. MONOG/SP/0225/2023/01 dotyczącej realizacji projektu pt.: Metodologiczne konteksty pedagogiki porównawczej”, przyjętego do finansowania w drodze konkursu MEiN na realizację projektów w ramach programu pod nazwą „Doskonała nauka II”.

Facebook
Facebook
YouTube
Instagram