Ułatwienia dostępu

Akademickie Poradnictwo Psychologiczne

dr Joanna Lewczuk

e-mail: j.lewczuk@chat.edu.pl

DYŻURY:

  • piątki – godz. 10.00 – 13.00, pokój 109, konieczne wcześniejsze ustalenie spotkania drogą mailową:  j.lewczuk@chat.edu.pl

Możliwość ustalenia (również drogą mailową) innego, dogodnego terminu na konsultację zdalną (z wykorzystaniem np. MS Teams, Zoom, Google meet).

Jeśli doświadczasz trudności emocjonalnych, psychicznych lub masz problemy, o których chciałbyś/chciałabyś porozmawiać, masz możliwość bezpłatnego korzystania z poradnictwa psychologicznego. Możesz umówić się na konsultację, opowiedzieć o swoich kłopotach oraz omówić z psychologiem ścieżkę dalszego działania. Uczelnia nie świadczy usług psychoterapeutycznych – spotkania z psychologiem mają charakter poradnictwa i konsultacji.

Każda osoba studiująca czy pracująca w ChAT w Warszawie może zgłosić się do APP po wsparcie i pomoc. Zapraszam!

 PRZYDATNE LINKI:

 

 

      1. Bezpłatna infolinia wsparciowa dla kobiet: 800 909 444
        https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=4387358308001475&id=709134909157185

      1. NIE MILCZ GDY WIDZISZ PRZEMOC
        https://pandemiaprzemocy.fdds.pl/

      1. W obliczu pandemii bezpłatna pomoc infolinia Centum Zdrowia Psychicznego Warszawa-Bielany
        https://sczp.med.pl/2020/11/06/jak-sobie-radzic-ze-stresem-i-trudnymi-emocjami-pojawiajacymi-sie-w-obliczu-epidemii-koronawirusa/

      1. Bezpłatne konsultacje psychoterapeutów PTPP w czasie pandemii: http://ptpp.pl/terapeuci-oferujacy-wsparcie/

      1. Pomoc dzieciom i młodzieży w kryzysie
        Rzecznik Praw Dziecka uruchomił dwa kanały kontaktu i możliwości uzyskania wsparcia dla dzieci i młodzieży znajdującej się w kryzysie:
        800 12 12 12 (całodobowo)
        https://brpd.gov.pl/sos-czat/ (bezpieczny czat internetowy bez konieczności logowania)
        Podejmując kontakt za pośrednictwem tych dwóch kanałów komunikacji dziecko uzyskać może natychmiastowe wsparcie, podzielić się swoimi przeżyciami i wspólnie ze wspierającą osobą dorosłą zastanowić się nad rozwiązaniem swoich problemów.
        Szczegóły na temat powyższych działań można uzyskać pod poniższym linkiem:
        https://brpd.gov.pl/2020/12/07/startuje-calodobowy-dzieciecy-telefon-zaufania-i-czat-internetowy/

      1.  W Warszawie działa Psychologiczne Centrum Wsparcia dla uczniów, rodziców i nauczycieli, którego zadaniem jest pomoc psychologiczno-pedagogiczna w czasie pandemii. Przy telefonach dyżurują psycholodzy, terapeuci i pedagodzy z czterech specjalistycznych poradni psychologiczno-pedagogicznych.

    Szczegóły akcji znajdują się na stronie pod poniższym linkiem: http://edukacja.warszawa.pl/specjalne-potrzeby-edukacyjne/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/22689-psychologiczne-centrum



    Teoretycznie i praktycznie:

      Facebook
      Facebook
      YouTube
      Instagram